Aan de Werven in Aalsmeer zijn vanavond twee ambulances ingezet. Dat gebeurde na een melding waarbij medische assistentie nodig was. Over de toedracht van het incident is niets bekendgemaakt. Beide ambulances kwamen ter plaatse om hulp te verlenen. Er is geen spoedvervoer naar een ziekenhuis gemeld. De inzet trok enige aandacht van omwonenden.

De ambulancedienst laat weten dat er geen andere hulpdiensten bij de situatie waren betrokken. Na afloop van de behandeling keerden de ambulances terug naar hun post.