De brandweer in Baarn is vanochtend vroeg gealarmeerd voor een melding in de stad. Het betrof een A1-prioriteitsmelding, wat duidt op een spoedeisende situatie. Wat er precies aan de hand was, is niet bekendgemaakt. Eén tankautospuit is hiervoor uitgerukt. De brandweerlieden zijn met spoed ter plaatse gegaan om hulp te verlenen. Er is verder niets bekend over de aard van het incident, noch of er gewonden zijn gevallen.

De melding leidde tot de inzet van één brandweerwagen. Dit was het negende incident in Baarn in de afgelopen dertig dagen, maar het eerste van een vergelijkbaar type op die locatie. De brandweer is na de inzet teruggekeerd naar de kazerne.