Op de Natteweg in Bergen is vanavond een ambulance ingezet voor een melding. Over de aard van dit incident is nog niets bekendgemaakt. Het betrof een A2-melding, wat betekent dat er geen directe spoed was, maar de situatie wel enige urgentie had.

De inzet vond plaats in de avonduren. Er zijn verder geen details vrijgegeven over eventuele betrokken personen of de aanleiding van de melding. De locatie in Bergen (NH) werd met spoed aangedaan door de hulpdiensten.