In Eindhoven is vanochtend een ambulance met spoed uitgerukt voor een medisch incident. De exacte locatie van de inzet is niet bekendgemaakt. Het betrof een A2-prioriteitsmelding, wat betekent dat er geen direct levensgevaar was maar wel spoedeisende zorg nodig was. Een traumateam was niet nodig.

De aard van de melding is niet openbaar. De ambulance heeft de melding afgehandeld en is daarna teruggekeerd naar de post. Over eventuele vervolgstappen is niets bekend. In de afgelopen maand waren er 68 incidenten in Eindhoven waarbij een ambulance moest uitrukken.