Een officier van dienst van de ambulance is vanavond met spoed naar Goes gegaan. De melding betrof een A1-prioriteit. Dit betekent dat er een levensbedreigende situatie is, of een situatie waarbij direct gevaar voor de gezondheid bestaat. De officier is hierbij om ongekende redenen ingezet. Dit kan om verschillende redenen zijn, zoals coördinatie bij grotere incidenten of ondersteuning van ambulancepersoneel.
Over de exacte aard van de melding in Goes is verder niets vrijgegeven.
