De Rijksstraatweg in Haarlem is vanmiddag afgesloten geweest voor een ambulance-inzet. Een medische melding leidde tot de inzet van één ambulance-eenheid. Het betrof een zogenoemde A2-prioriteit, wat betekent dat er geen sprake was van een levensbedreigende situatie. De melding kwam rond het middaguur binnen. De exacte aard van de melding is niet bekendgemaakt.

De inzet zorgde kortstondig voor enige hinder op de Rijksstraatweg, maar de situatie was snel weer genormaliseerd. De ambulance keerde na afronding van de rit terug naar de basis. Verdere details zijn niet gedeeld.