In Oss is vanochtend vroeg een ambulance uitgerukt voor een spoedgeval. De exacte locatie en de aard van de melding zijn niet openbaar gemaakt. Het betrof een A2-prioriteitsmelding, wat inhoudt dat er met spoed naar de locatie gereden moest worden, maar zonder zwaailichten en sirenes. Een medisch incident wordt vermoed.
De ambulance ter plaatse heeft de situatie beoordeeld. Er is geen verdere informatie vrijgegeven over eventuele slachtoffers of de afloop van de melding.
