Vanmiddag is in Budel-Dorplein een ambulance uitgerukt naar de Stationsweg na een anonieme melding. Hulpverleners gingen ter plaatse voor een A2-prioriteitsmelding, wat duidt op een situatie met minder direct gevaar dan een A1-melding, maar nog steeds spoedeisendheid vereist. Over de aard van de melding zijn geen verdere details bekendgemaakt. Er is geen sprake van een groot incident. De ambulance is na afloop weer retour gegaan.

De Stationsweg is een bekende locatie in Budel-Dorplein, waar vaker meldingen van hulpdiensten binnenkomen. In de afgelopen 30 dagen had deze specifieke straat geen vergelijkbare incidenten gemeld. Ook de omgeving kende geen eerdere calamiteiten van dit type. De precieze reden van de inzet is echter niet publiekelijk bekend.