Vanochtend is een ambulance met spoed uitgerukt naar Hoogerheide voor een medisch incident. De melding betrof een zogenoemde A2-prioriteit, wat duidt op een situatie waarbij er geen direct levensgevaar is, maar wel snel medische assistentie nodig is.
De inzet vond plaats in de ochtenduren. Over de exacte aard van het incident en de toestand van een eventuele patiënt is op dit moment niets bekend. De ambulance is direct ingezet op basis van de ontvangen melding.
