In Raamsdonksveer is vanochtend een melding gemaakt voor een ambulance-inzet met prioriteit A2. Dit betekent dat de situatie niet levensbedreigend was en dat er geen spoedrit met zwaailichten en sirene nodig was. De ambulance is ter plaatse gekomen voor zorg die kon wachten tot de ambulance er was.
Over de exacte aard van de melding is niet meer bekendgemaakt. De inzet volgt uit een standaardprocedure voor niet-levensbedreigende situaties in de regio Midden- en West-Brabant.
