Een officier van dienst van de ambulancedienst is vanochtend vroeg met spoed naar Nieuwer Ter Aa gegaan voor een melding. De functionaris kwam ter plaatse naar aanleiding van een A1-melding. Wat er precies aan de hand was, is niet bekendgemaakt. De inzet van een officier van dienst duidt vaak op een complexere situatie of de behoefte aan coördinatie bij grotere incidenten.
Over de toedracht van de melding en eventuele betrokkenen zijn geen details vrijgegeven. De officier van dienst is ingezet om de situatie te beoordelen en eventuele verdere acties te coördineren.
