Aan de Vedelstraat in Rijswijk is vanmiddag een ambulance ingezet voor een melding met de hoogste urgentie. Medisch personeel verleende ter plaatse de nodige hulp. Details over de aard van de inzet zijn niet bekendgemaakt. De situatie vereiste directe aandacht van de hulpdiensten. Het is onduidelijk of er iemand naar het ziekenhuis is vervoerd.

De inzet vond plaats in een rustige woonwijk. Omstanders zagen de ambulance met spoed arriveren. De melding is anoniem gedaan. De woordvoerder van de ambulancedienst wil hierover geen verdere mededelingen doen. Dit soort inzetten zijn routine voor de ambulance. Er zijn in de afgelopen maand 17 incidenten geweest in Rijswijk, maar geen op deze specifieke straat. De aanleiding voor de medische noodsituatie wordt niet gedeeld met derden.