De ambulance heeft vanmiddag een spoedrit gemaakt naar Waalwijk. Details over de melding zijn niet openbaar gemaakt. Het is onbekend of er iemand gewond is geraakt of naar het ziekenhuis is vervoerd.

De inzet van de ambulance vond plaats na een melding met de hoogste urgentie, een zogeheten A1-rit. Dit betekent dat er sprake was van een potentieel levensbedreigende situatie of een dringende medische noodzaak. De autoladder-eenheid, die vermeld stond bij de melding, is waarschijnlijk ter ondersteuning ingezet maar de exacte reden is niet bekend.