De brandweer is vanochtend uitgerukt na een melding van stormschade aan de Willem van Noortstraat in Arnhem.

Meerdere eenheden, waaronder een blusgroep en een ploegcommandant, kwamen ter plaatse om de situatie te beoordelen en verdere schade of gevaar te voorkomen. Het is nog onduidelijk wat voor soort stormschade het precies betreft en of er directe gevaar was voor omwonenden of het verkeer. De hulpdiensten hebben de situatie onder controle gebracht.