De brandweer van Arnhem is vanochtend uitgerukt voor stormschade aan de Bergumlaan.
Een autoladder en een blusgroep van brandweer Gelderland Midden werden gealarmeerd. Zij kwamen met spoed ter plaatse om de situatie te beoordelen en verdere schade te voorkomen. Het is nog onduidelijk om wat voor soort stormschade het precies ging en welke objecten erdoor zijn getroffen. Naar verwachting waren zij enige tijd bezig met de afhandeling van de melding.
