Brandweer Gelderland-Midden is in de vroege ochtend met spoed uitgerukt voor een autobrand aan de Huissensestraat in Arnhem.

De melding, die als P1 werd gecategoriseerd, gaf aan dat er brand was in een geparkeerd wegvoertuig. Een autoladder en een blusgroep van Vredenburg werden gealarmeerd. Bij aankomst van de brandweer bleek het te gaan om een brand in een personenauto. De brandweerlieden hadden de situatie snel onder controle en wisten het vuur te blussen.