De brandweer van Gelderland Midden is vanochtend uitgerukt voor stormschade aan de Weldamlaan in Arnhem. Meerdere eenheden kwamen ter plaatse. Een ploegcommandant coördineerde de werkzaamheden. Wat de exacte aard van de schade was, is niet bekendgemaakt. De brandweer heeft de situatie veiliggesteld.

Het incident, een P2-melding, hield de hulpdiensten enige tijd bezig. De brandweer stond paraat om verdere gevaren te voorkomen. Na het veiligstellen van de locatie konden de eenheden terugkeren naar de kazerne.