De brandweer heeft vanavond een bermbrand geblust aan de Aagtenpoort in Beverwijk. Een autoladder werd ingezet om de brand te bestrijden. Het betrof een P2-melding, wat inhoudt dat er geen spoed is maar wel met prioriteit wordt gehandeld. Het is het vierde incident in de stad deze maand. Een anonieme melding leidde tot de inzet van de brandweer.

Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. De brandweer van Velsen-Zuid was ter plaatse om de brand te bedwingen.