De brandweer van Harderwijk is vanochtend uitgerukt voor stormschade aan de Anne Franklaan. Door de harde wind waren bomen en takken op de weg beland, wat zorgde voor een gevaarlijke situatie. Diverse brandweereenheden, waaronder bevelvoerders en een blusgroep, kwamen ter plaatse om de situatie te beoordelen en veilig te stellen.
De brandweerlieden hebben de omgevallen bomen en takken van de weg verwijderd. Hierdoor kon het verkeer weer veilig passeren. Er zijn geen meldingen van persoonlijke ongelukken of materiële schade aan voertuigen binnengekomen als gevolg van de stormschade.
