De brandweer is vanochtend uitgerukt voor een containerbrand aan De Hoge Bogerd in Hendrik-Ido-Ambacht. Een autoladder werd ingezet om de brand te bestrijden. Het betrof een brand in een BRT-container. De melding kwam rond de ochtend binnen bij de meldkamer.
Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. Ook is onduidelijk wat er precies in de container lag opgeslagen. Er zijn geen gewonden gemeld en de brandweer heeft de situatie onder controle.
