De brandweer is vanmiddag uitgerukt voor stormschade aan de Magnoliastraat in Hengelo. Een hoogwerker werd ingezet om de schade, veroorzaakt door de harde wind, te herstellen.

De melding van de stormschade kwam in de middag binnen. De brandweer van Twente, waaronder een groep vanuit het centrum en een team van de kazerne techniek, kwam ter plaatse. De inzet van de hoogwerker was noodzakelijk om veilig op hoogte te kunnen werken en de situatie te stabiliseren.