De brandweer van Hengelo is vanmiddag uitgerukt voor stormschade aan de Kettingbrugweg. Een tankautospuit en een hoogwerker zijn ingezet om de situatie te beoordelen en eventuele gevaren te verhelpen.
De melding betrof een prio 2-inzet, wat betekent dat er geen direct levensgevaar was, maar wel spoed geboden is om verdere schade of risico's te voorkomen. De eenheden van Brandweer Twente – Groep 1 Centrum en Kazerne Techniek Centrum zijn ter plaatse gegaan. Het is nog onbekend wat de exacte aard van de stormschade is en hoe lang de werkzaamheden zullen duren.
