De brandweer van Hilversum is vanochtend vroeg uitgerukt voor stormschade aan het Oostereind. Drie tankautospuiten kwamen ter plaatse. Het betrof een melding van stormschade, afgekort als BMD in P2000-meldingen, wat duidt op beperkte inzet. De exacte aard van de stormschade is onbekend.
De brandweerlieden waren bezig met het beveiligen van de locatie, na de melding om 14:21:31 uur. De inzet in de Gooi en Vechtstreek richtte zich op het opruimen van gevaarlijke situaties veroorzaakt door het weer.
