De brandweer is vanavond met spoed uitgerukt naar Katwijk voor een gaslekkage. De melding betrof een ongeval in een pand aan de Rijnmond en werd als P1 (prioriteit 1) gekwalificeerd.
Ter plaatse heeft de brandweer metingen verricht om de ernst en locatie van de lekkage vast te stellen. Een autoladder en een officier van dienst zijn ingezet voor de afhandeling van het incident.
Over de oorzaak van de gaslekkage of eventuele gevolgen is op dit moment nog niets bekend.
