De brandweer is vanavond uitgerukt voor een melding aan de Buiten Noorderbreek in Landsmeer. De melding betrof een situatie die de inzet van brandweerlieden vereiste. Wat de exacte aard van de melding was, is niet bekendgemaakt.
Eenheden van Brandweer Zaanstreek-Waterland, waaronder blusploeg 1 en de monitor Zaanstreek, kwamen ter plaatse. Over eventuele schade of gewonden is niets gemeld. Na een korte inspectie konden de brandweerlieden terugkeren naar de kazerne.
