De brandweer is vanavond uitgerukt voor een brand in de berm aan de Molenstraat in het Gelderse Ophemert. Er kwam een melding binnen van een brand in berm of bosschage. Een autoladder werd ingezet om de brand te bestrijden.

Ook een ambulance werd opgeroepen en kwam ter plaatse. Het is nog onduidelijk of er gewonden zijn gevallen bij de brand. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.