De brandweer is vanmiddag uitgerukt voor stormschade aan de Floralaan in Lent. Het betrof een melding van stormschade, waarbij de melding sprak van een zogeheten BON-melding. Dit staat doorgaans voor Bijzondere Ongevallenbestrijding of Beperken Ongevallen Gevaar. Wat de precieze aard is van de schade, is niet bekend.

De brandweer was met spoed onderweg. Het lijkt te gaan om een object op de weg. Wat precies voor overlast zorgde, is niet duidelijk. Een autoladder werd meegestuurd om eventuele objecten op hoogte veilig te kunnen verwijderen. Er werd melding gemaakt van een tak of object op de weg.