De brandweer is vanochtend met een hoogwerker uitgerukt naar de Heriklaan in Peize voor een melding van een woningbrand. Ook een autoladder en een technisch team werden ingezet. Na controle bleek er geen brand te zijn. De brandweer is weer retour gegaan.

Over de exacte aard van de melding en de reden waarom de hoogwerker is ingezet, is nog niets bekend. Er zijn geen gewonden gemeld en er is geen schade.