De brandweer is vanavond uitgerukt voor een brand in een container aan de Hoofdweg in Westerlee. Het ging om een P2-melding, wat betekent dat het geen spoed betrof. Verschillende brandweereenheden, waaronder een tankautospuit en een commandant, zijn onderweg naar de locatie.
Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. Ook is onduidelijk om wat voor soort container het gaat. De brandweer zal ter plaatse de situatie beoordelen en de brand blussen indien nodig.
