De brandweer van Hollands Midden is vanochtend in actie gekomen na een melding over een koolmonoxidemelder aan de Zuideindseweg in Delfgauw. Een autoladder werd ingezet. Bij aankomst bleek er geen sprake van een gevaarlijke situatie te zijn. Er werden geen verhoogde concentraties koolmonoxide gemeten.
De brandweer heeft de situatie gecontroleerd en de omwonenden gerustgesteld. Er is voor zover bekend niemand gewond geraakt. Koolmonoxide is een geurloos en kleurloos gas dat levensgevaarlijk kan zijn.
