De brandweer van Twente is vanavond uitgerukt voor een bermbrand aan de Weitemansweg in Geesteren. Het vuur woedde in de berm en bosschages langs de weg, nabij de Blankemeerweg. Een tankautospuit is ingezet om de brand te bestrijden.
De melding kwam rond het begin van de avond binnen. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. Er zijn geen verdere incidenten gemeld in de omgeving, noch eerder dit jaar op deze specifieke locatie.
