De brandweer van Rotterdam-Rijnmond is vanochtend vroeg uitgerukt na een automatische brandmelding bij een veembedrijf aan de Nieuwesluisweg in de Botlek.
De melding, binnengekomen als een P2-prioriteit, betrof een brandalarm bij "Veembedrijf de Rijke" in Botlek Rotterdam. Een autoladder en een eenheid van de brandweer werden gealarmeerd om de situatie te onderzoeken. Na controle bleek er geen sprake van brand te zijn. De brandweer keerde hierop terug naar de kazerne.
