De brandweer is vanochtend uitgerukt voor een automatische brandmelding bij Garage Hart van 's-Gravenzande. De melding kwam binnen vanaf de Pompe van Meerdervoortstraat. Het betrof een P2-melding, wat duidt op een gemiddelde prioriteit, waarbij geen direct gevaar voor mensen was. Een autoladder werd ook gealarmeerd en heeft stand-by gestaan.
Na onderzoek bleek dat er geen sprake was van een daadwerkelijke brand. De oorzaak van de automatische melding is nog onbekend en wordt verder onderzocht door de brandweer.
