De brandweer van Tiel is vanochtend vroeg uitgerukt voor stormschade aan de Hellouwlaan in Tiel. Het betrof een P2-melding. Dit betekent dat er geen directe spoed geboden was. Een preventieteam van de brandweer Gelderland Zuid kwam ter plaatse. Een ambulance-eenheid was ook aanwezig. Wat de exacte aard van de schade is, is nog onbekend. Meer details volgen zodra beschikbaar.

De inzet van de hulpdiensten trok de nodige bekijks. Omstanders moesten op afstand blijven voor de veiligheid. De situatie was snel onder controle. Na afronding van de werkzaamheden keerden de eenheden terug naar hun posten.