De brandweer van Tilburg is vanmiddag teruggekeerd naar de kazerne aan de Fabriekstraat. De herbezetting vindt plaats nadat de eenheden elders paraat stonden. De precieze aard en locatie van de eerdere inzet zijn niet bekendgemaakt. De brandweer is weer klaar voor een eventuele volgende melding.
Het betrof een P2-melding, wat inhoudt dat er geen directe spoed meer was. Bij binnenkomst op de kazerne werden de voertuigen gecontroleerd en gereedgemaakt voor nieuwe uitrukken.
