De brandweer is vanavond uitgerukt naar de Prins Bernhardlaan in Vinkeveen vanwege een melding van gaslucht in een woning. Een autoladder werd ingezet om de oorzaak van de stank te achterhalen en eventuele gevaren te elimineren. De melding betrof een gaslucht binnenshuis.

De brandweer van Utrecht was met meerdere eenheden ter plaatse. Over de ernst van de situatie en of er daadwerkelijk een gaslekkage is vastgesteld, is op dit moment nog geen verdere informatie beschikbaar. Na onderzoek kon de brandweer weer terug naar de kazerne.