De brandweer van Vlissingen is vanavond uitgerukt naar het Marnixplein in de stad wegens wateroverlast. Een tankautospuit van de vrijwillige blusgroep Stromenweg werd ingezet om de situatie te verhelpen.
De melding kwam rond 19:45 binnen. Over de exacte aard en oorzaak van de wateroverlast is nog niets bekend. De brandweerlieden troffen bij aankomst een waterprobleem aan waarvoor hun assistentie nodig was. Naar verwachting zal de brandweer enige tijd bezig zijn met het afvoeren van het water.
