De brandweer van Wateringen is vanmiddag uitgerukt voor wateroverlast. Aan de Beemd, in een pand, was water binnenshuis. De melding kwam rond het middaguur binnen bij de meldkamer.
Twee autoladders werden hiervoor ingezet. Na inspectie bleek de situatie onder controle te zijn. De brandweerlieden hebben de nodige maatregelen genomen om verdere overlast te voorkomen. Over de exacte oorzaak is niets bekendgemaakt. Na ongeveer een uur konden de eenheden terugkeren naar de kazerne.
