De brandweer van Wijchen is vanavond uitgerukt voor een melding van een gaslucht langs de Randweg Noord. Ter plaatse is onderzoek gedaan naar de oorzaak van de stank. Ambulancepersoneel was aanwezig voor het geval er slachtoffers zouden zijn. Dit bleek niet nodig te zijn.
Over de oorzaak van de gaslucht is nog niets bekend. Na uitgebreid onderzoek kon de brandweer weer terugkeren naar de kazerne. Er zijn geen verdere bijzonderheden gemeld.
