De brandweer in Barendrecht is vanmiddag uitgerukt voor een dier in problemen aan de Aalborg. Een autoladder werd ingezet om het dier te redden, dat in een benarde positie was geraakt. Over de exacte aard van de problemen is nog niets bekendgemaakt. De inzet trok de nodige bekijks van omwonenden.
Na een korte maar gerichte actie wist de brandweer het dier veilig te stellen. Het is onduidelijk om welk soort dier het ging en of het gewond raakte tijdens het incident. Na de redding kon de brandweer weer terugkeren naar de kazerne.
