De brandweer is vanavond uitgerukt naar de N59 bij Ooltgensplaat voor een melding over een dier in problemen. De autoladder van de brandweer werd ingezet ter hoogte van de N59 Li. Over de exacte aard van de problemen en welk dier het betreft, is nog niets bekend.
De brandweerlieden kwamen ter plaatse om de situatie te beoordelen en hulp te bieden. Verdere details ontbreken nog. Het is onduidelijk of het dier inmiddels in veiligheid is gebracht.
