Op de snelweg A15 bij Pernis heeft de politie vanochtend loslopende dieren van de weg gehaald. De melding kwam binnen dat er meerdere dieren op de linkerrijbaan liepen in de richting van Rotterdam. Dit zorgde voor een potentieel gevaarlijke situatie en enig oponthoud voor het verkeer.

Agenten gingen direct ter plaatse. Met ondersteuning van een autoladder wisten de hulpdiensten de dieren veilig te vangen en van de snelweg te verwijderen. Wat voor soort dieren het betrof, is niet bekendgemaakt.