Op de Rit VWS in Heiloo is vanmiddag een ambulance ingezet voor een melding met A2-prioriteit. De melding kwam binnen bij de meldkamer en betrof een situatie waarbij spoed geboden was, maar zonder de hoogste urgentie. Een ambulance reed met zwaailichten en sirenes naar de locatie in de wijk De Oude Werf.
Over de precieze aard van het incident is niets bekendgemaakt. De inzet van een ambulance met A2-prioriteit betekent dat er medische assistentie nodig was, maar dat er geen direct levensbedreigende situatie werd vermoed.
