De brandweer is vanmiddag uitgerukt naar het Radboudumc aan het Geert Grooteplein Zuid in Nijmegen. Daar was een automatische brandmelding afgegeven in een van de gebouwen van het medisch centrum.
Zowel een bluswagen van de brandweer als een ambulance gingen ter plaatse. Na controle bleek het loos alarm te zijn. Er was geen sprake van brand en er zijn geen gewonden gevallen. De brandweerlieden konden na korte tijd weer terugkeren naar de kazerne.
