De brandweer van Gelderland-Midden is vanavond uitgerukt voor stormschade aan het Mosselsepad in Otterlo. Een autoladder en een team van kazernecentrum 901066 werden ingezet om de stormschade te verhelpen.

De exacte aard van de stormschade is niet bekend, maar de inzet van een autoladder suggereert dat het om schade op hoogte ging, zoals loshangende takken of dakdelen. De P2-melding duidt op een situatie die geen direct levensgevaar opleverde, maar wel spoedeisende aandacht vereiste. De brandweerlieden waren enige tijd bezig met de afhandeling van de melding.